AİŞE ŞEREMET – MUĞLA / TEKHA
Vali Akbıyık, lacivert-beyazlı ekibin dış sahada elde ettiği üç puanın şehirde büyük bir memnuniyetle karşılandığını belirtti. Galibiyette emeği olan tüm bileşenleri kutlayan Akbıyık, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“TFF 2. Lig Kırmızı Grupta ilimizi temsil eden Fethiyespor’umuzun, deplasmanda elde ettiği galibiyetten büyük memnuniyet duydum. Bu zaferde emeği geçen tüm futbolcularımızı, teknik ekibimizi ve kulüp çalışanlarımızı ve Fethiyespor’umuza gönül veren taraftarlarımızı tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.”
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1441 kez okundu
2
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1071 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
887 kez okundu
4
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
774 kez okundu
5
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
741 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.