ABD / TEKHA
ABD Başkanı Donald Trump, 22-23 Kasım tarihlerinde Güney Afrika’nın Johannesburg kentinde düzenlenecek olan G-20 Zirvesi’ne katılmayacağını açıkladı.
Trump, Miami’de gerçekleştirilen “Amerika İş Forumu”nda yaptığı konuşmada, zirveye katılmama kararını duyurarak, “Güney Afrika, G-20’de olmamalı” ifadelerini kullandı.
Trump’ın açıklaması, Güney Afrika’nın zirvedeki konumuna yönelik eleştirileri yeniden gündeme getirdi.
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
ABD Başkanı Donald Trump: İran İle Harika Bir Anlaşma Yaptık, Artık İkinci Aşamaya Geçtik
520 kez okundu
2
İngiliz Silahlı Kuvvetleri Rus Gölge Filosuna Ait Petrol Tankerini Durdurdu
219 kez okundu
3
Hindistan’da Askeri Nakliye Uçağı Düştü: 5 Asker Hayatını Kaybetti
198 kez okundu
4
İspanya Başbakanı Sanchez’den ABD Ve İran Mutabakatına İlişkin Açıklama: Diyalog Ve Diplomasi Tek Yoldur
189 kez okundu
5
Dışişleri Bakanı Fidan, İranlı Mevkidaşı Arakçi İle Görüştü
181 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.